JBM CRM

Bu teklif neden iptal oldu? Müşteri neden memnun değil? Müşteriden şikayet var. Müşteri ilişkimizi iyileştirelim!

CRM

Tam da noktada CRM size yardımcı olacaktır. CRM (Customer Relation Management - Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşteriyle kurduğunuz ilişkiyi daha verimli ve karlı hale getiren bir yazılımdır.


Müşteri ihtiyaçlarınızı bilerek doğru hedef kitleye doğru pazarlama yapmak karınızı ve müşteri potansiyelinizi arttırır. Şirketiniz felsefe ve yönetim tarzı olarak müşteri odaklı ise CRM size çok yardımcı olacaktır. Çünkü CRM tek başına müşteri ilişkilerinde yardımcı olabilmesi söz konusu değildir. Firmanızın amacı doğrultusunda doğru verilerle yön gösterebilmek adına şirket politikanız da oldukça önemlidir.


Sadece şirket politikanız da yeterli olmamakla birlikte, başarılı bir CRM için verilerin de doğru bir şekilde işlenmesi gerekmektedir. Doğru olmayan ve eksik olan verilerle saplıklı bir analiz yapmak mümkün değildir. Tüm bu parçaların bir araya gelmesiyle CRM size isteğiniz doğrultuda veri sunabilmektedir. Müşterilerinize ait bilgiler, müşteri ile kurulan ilişkiler saklanır ve bu veriler analiz edilerek şirket yararına kullanılacak stratejiler üretilir. CRM ile size ne mi sunuyoruz?


- Müşteri bilgilerini saklama

- Tekliflerinizi kolayca tanımlayabilme

- Tanımlanan teklifler üzerinde revize yapabilme (Örneğin; sunmuş olduğunuz teklifin müşteri için fiyatı uygun gelmedi ve iyileştirme istedi. Bu noktada yazılımızda kolayca revize yapabilir ve revize sebebinin fiyat olduğunu belirtebilirsiniz.)

- Teklif durumunu takip edebilme

- Onay verme ve iptal etme işlemleri

- Personel yetkilendirmesi

- Pazarlama ekibinin kontrolü, etkinliği

- Ve müşteri isteğine göre şekillenebilen maddeler…


Daha fazla bilgi için -> info@jbm.com.tr

Diğerleriyle aranızdaki farkı ortaya çıkarın!İletişime Geç